Bijna klaar voor de start - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor de start - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor de start

Door: louisoppad

Blijf op de hoogte en volg Louis

08 April 2011 | Nederland, Roosendaal

Vandaag vrijdag in en rondom huis alles reisvaardig gemaakt samen met Ine mijn zus. Kapper en laatste massagebeurt voor de spiertjes. Nog even en snelcursus opload foto's en nog wat lopende zaken overgedragen. Alles wat mee moet in de rugzak nog eens uitgestald zodat ik zaterdag nog een keertje kan proefinpakken en straks alles blindelings kan vinden. laatste route info uitgeprint en controle op paspoort,geld,pasjes etc wat mee moet. Morgen alleen nog multifix kopen. Meer voorbereiden doe ik niet dus waar ik niet aan gedacht heb kom ik vanzelf onderweg tegen. Al veel telefoontjes en mailtjes gehad van mensen die het goed met me voor hebbben. dat geeft echt een goed gevoel. Nog drie nachtjes slapen en dan is het zover.

• 10 April 2011 - 13:32

Ad Vos:

Beste Louis,
    Het is niet niks waar je aan begint. Maar dat het je gaat lukken staat voor ons vast. Héél véél succes!

Ad en Hannek.

• 10 April 2011 - 14:33

Bert Steinmetz:

Dag Louis,
    Geweldig, wat een tocht! En wat een moed. Wij wensen jou het allerbeste.
    Bert en Marjan

• 10 April 2011 - 14:38

Cees Schalk:

Beste Louis

Heel veel succes

Ik geef voor de zekerheid mijn e-mail adres omdat ik jouw bericht over je aanstaande vertrek op mijn E-mail adres kreeg dat ik mogelijk binnenkort kwijtraak vanwege de verhuis.

E-mail waarmee ik altijd je kan volgen wordt : ceesschalk@gmail.com

• 10 April 2011 - 15:37

Lian:

hoi louis,
    nu is het zover dat je vertrekt we zullen je op de voet volgen hoor .
    een hele goede reis en kijk wel goed uit.
    groeten dennis en lian

• 10 April 2011 - 16:01

Gerrie M(eerendonk):

Hoi Louis,
    Blij voor jou dat je reisklaar bent en de tocht morgen gaat beginnen. Ik heb me meteen aangemeld om je verslagen te volgen en zal zeker regelmatig reageren op jouw verslagen.
    Veel succes met deze forse menselijke inspanning en dat je blessures bespaard mogen blijven.
    Ik weet zeker dat Lieske jou zal steunen van bovenaf.

• 10 April 2011 - 17:46

Piet_alders@live.nl:

succes

Piet alders

• 10 April 2011 - 19:46

Frans En Leny Raats:

Hoi Louis
    Nu nog thuis maarrrrr klaar voor de start, we hopen dat het voor jou een leuke periode word want het is nogal wat. Petje af. We wensen je in ieder geval heel veel succes en hopen je straks weer gezond te begroeten in jou vertrouwde Roosendaal. We volgen je op internet. Groetjes en suc6

• 10 April 2011 - 20:06

Herman Roels:

Hoi Louis

Ik zal je volgen, hier vanuit Spanje.
    Als je in Spanje bent, dan heb je tenminste de zekerheid dat ji hier een vriend hebt, die je zal steunen in al wat nodig is.
    Het zou leuk zijn als je op de terugweg langs Zaragoza komt, het is al weer lange tijd geleden dat we elkaar gezien hebben !

Nou veel succes, ik hoop dat je pad geplaveid is met mooie momenten.

Herman

• 11 April 2011 - 06:19

Richard En Gerda.:

Jemig Louis,
    Je gaat het gewoon echt doen!!!
    We gaan je zeker op de voet volgen via je site.
    We wensen je veel wandelplezier, een goeie reis en dat je veel mooie dingen mag zien en ervaren onderweg.
    En kom weer veilig thuis, terug naar je Stadje. Groetjes Richard en Gerda.

• 11 April 2011 - 06:29

Ingrid En Peter :

Hoi Louis
    Vanuit Noorwegen wensen wij jou een hele mooie voettocht toe. We weten dat je er al lang mee bezig bent geweest en dat je er nu klaar voor bent. We vinden het fijn om op deze manier met jou mee te kunnen reizen. Heel veel succes.

• 11 April 2011 - 07:32

Hans Van Damme:

Beste Louis,
    Het gaat jou lukken dat weet ik zeker, heel veel succes met deze tocht.

Groet Hans en Hennelien

• 11 April 2011 - 07:34

Jan Notenboom:

Hallo Louis, ik zie dat je 'n half uur geleden vertrokken bent en je dus de eerste drie kilometers al wel gelopen zult hebben. Langs deze weg nogmaals heel veel succes. Geniet ervan en veel sterkte gewenst op de momenten dat je het nodig zult hebben. Ik zal je komende maanden via internet volgen en af en toe eens mijn reactie geven. Heel veel groeten Jan Notenboom

• 11 April 2011 - 08:22

Geert En Annie:

Hoewel we net afscheid genomen hebben van je, willen we je langs deze weg nog een keertje heel veel succes wensen en tot ziens in Reims.

Groetjes Geert en Annie

• 11 April 2011 - 09:04

Mario En Marian:

Louis,
    We hebben afgelopen zaterdag op een gezellige manier een toost uitgebracht op jou mooie reis waar we erg veel respect voor hebben , we gaan je zeker volgen als een mug op je rug.
    heel veel loopplezier en tot krabbels,

veel groetjes van Mario en Marian

• 11 April 2011 - 09:23

Gé Nollen:

Hé die Louis,
    Als het goed is zitten de eerste kilometers van de vele die nog volgen er op. Het gaat jou zeker lukken en wij gaan jou op de "voet" volgen. Wij wensen jou een mooie en veilge tocht. Succes !!

• 11 April 2011 - 11:14

Theo Maas:

Hee, Louis Je hebt vandaag de eerste kilometers al afgelegd. Het is geweldig dat jij dit bent begonnen. Ik heb alle reactie's die echt hard verwarmend zijn gelezen. Zo zie je maar dat er veel mensen zijn die echt met jou mee leven en dat moet je goed doen. Nu het allerbeste en jou kennende je gaat er helemaal voor en dat is knap. Uiteraard zal het een stuk rustiger zijn in jou Roosendaal. Maar dat hebben we er maar voor over. De hartelijke groeten en het ga je goed. Theo Maas en Maria van Overveld

• 11 April 2011 - 13:14

Marrianne:

Hey Ome louiske,

We weten dat je hier enorm naar toe geleefd heb en nu is het dan zover.
    we zullen je op de voet volgen en wensen jouw een hele goeie reis toe
    heel veel liefs xx
    marrianne,dick,mellisa en kelly

• 11 April 2011 - 17:22

Jac En Diny Dekkers:

Louis

Wijwensen je een hele fijn reis toe, al zal het niet altijd meevallen.
    Ik weet zeker dat Lieske met je meeloopt.
    Heel veel sterkte , en de hartelijke groetjes van jac en diny Dekkers

• 11 April 2011 - 17:36

Bianca Bogers:

Hoi Louis,
    Ik ben net terug van Pluis,en ik ben helemaal blij,want zij had het briefje
    met jouw mailadres bij,lief van je dat je daar zo veel moeite voor hebt gedaan,zo vlak voor jouw vertrek. Mijn bedoeling was om jouw uit te zwaaien,maar waar ik van baal;ik was het vergeten!Sorry!!!
    Ik blijf je berichtjes volgen,geniet ervan!
    Warme Groet, bianca

• 11 April 2011 - 18:04

Jac De Bruijn.:

Veel succes!
    Corry en Jac.

• 11 April 2011 - 18:23

Ruud Van Osta:

Hé Louis, gatie d'r zomaar vantussen...! Ik las je mail maandagavond en was dus te laat om je aan het begin van je reis het allerbeste te wensen. Ik begreep van Toontje, die ik op de sportschool tegenkom, dat je hem hélemaal gaat lopen. Fantastisch en petje af ! Wij houden graag je reisverslagen bij. Tijdens een vakantie in Galicië zijn wij in Santiago geweest (vanuit Potonovo met de auto....) en waren al danig onder de indruk van de reisverhalen van de mensen, die de tocht veelal vanuit Baskenland zijn gestart. Louis, buiten dat het een prestatie van formaat is hopen wij van ganser harte, dat je er ook met volleteugen van geniet. Succes !

• 11 April 2011 - 19:05

Jos En Imelda:

Ha Louis,

Wij zijn er van overtuigd dat het je gaat lukken. Knap dat je dit onderneemt. Natuurlijk gaan we je volgen en we hopen dat de weersomstandigheden willen meewerken. Je had vandaag in elk geval een zonnige start. Het allerbeste en nogmaals ontzettend veel succes.

• 11 April 2011 - 19:29

Lieve Louis:

Ik heb je mail gekregen en natuurlijk gelijk gekeken....
    Jeetje wat een tocht.
    Ik neem m'n petje voor je af... en als je in de buurt bent kom ik zekers kijken naar jou en je aanmoedigen....

Heel veel succes.... en een dikke kus van ons allemaal uit epe
    Ronald , Jacqueline, Stephan , Melissa

• 12 April 2011 - 17:08

Joke Grispen :

Hoi Louis
    Wij wensen jou een hele goede reis ,zonder veel ongemakken en dat het weer jou genadig is ,en ik weet dat lieske met jou mee reist en jou zal steunen en begeleiden op jouw zware tocht ,wij hebben veel respect voor jou dat je dit aandurft chappo ,
    Wij zullen jou volgen op jouw website,
    ,wij hopen dat je de voldoening krijgt als je in santiago aankomt want dat verdien je kanjer ,louis het gaat jou lukken
    Veel liefs,geluk en gezondheid
    Jos en Joke grispen

• 12 April 2011 - 18:56

Peter Van Zitteren:

Hoi Louis

Dat je aan zo'n tocht durft te beginnen zegt heel wat over je.
    Jou kennende weten wij dat dit gaat lukken.
    Wij wensen je heel veel succes en goede gezondheid.
    Wat zal Lieske daarboven trots op je zijn!

We houden contact.

Peter en Ria
    Mark v/d Perre

• 12 April 2011 - 20:06

Pierre En Marjolijn :

Beste Louis, we hebben via Lian en Dennis natuurlijk al een en ander gehoord over deze geweldige onderneming, we willen jou ook zelf natuurlijk toewensen dat de reis je alles mag brengen wat je ervan verwacht..veel liefs van Pierre en Marjolijn Hellemons

• 13 April 2011 - 11:00

Carlo Kolthoff:

Dag louis Heel veel succes met je wandeltocht niet gedacht toch gekomen de dag dat je zou vertrekken naar spanje ik wens je namens juul mij en de kinderen een mooie reis toe

carlo

• 13 April 2011 - 11:26

Leo Schijvenaars:

Louis,
    heel veel succes gewenst, dat het een onvergetelijke ervaring mag worden. jouw kennende gaat dat zeker lukken.

leo en marian.

• 15 April 2011 - 13:51

Ad Frieda Millesen:

Jeetje Louis wat goed knap joh, hoorde dat je al je reis begonnen was, zullen aan je denken!!SUCCES
    groetjes Ad en Frieda