Het mocht niet zo zijn........................... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu Het mocht niet zo zijn........................... - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu

Het mocht niet zo zijn...........................

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis

18 Augustus 2011 | Nederland, Roosendaal

Hoi allemaal,
Hier ben ik weer nu vanuit Roosendaal. Zoals bij velen ondertussen al bekend is mijn vriend Geert toch overleden. Woensdagochtend vroeg kreeg ik het bericht dat het heel slecht ging met hem. Ik heb toen het besluit genomen om terug naar huis te gaan, om in deze dagen bij elkaar te zijn.
Ik heb afscheid genomen van de "Camino" in de gedachte van Lieske met haar spreuk toen wij de tocht samen wilden doen: "Niet het einddoel, maar de reis is de bestemming"
Bedankt voor jullie reacties en steun tot nu toe en ik kom zsm terug om mijn verhaal nog af te ronden.

• 18 Augustus 2011 - 06:40

Josefien:

Lieve Louis en Annie,

Ik was er al bang voor, wat ontzettend dat dit jullie moet overkomen.
    Heel veel sterkte gewenst.

Lieve groetjes Chiel en Josefien

• 18 Augustus 2011 - 07:16

Theo Maas:

Louis,

Hier zijn geen woorden voor.
    Ik wens jou heel veel sterkte in deze ook voor jou hele moeilijke dagen.
    Ook wil ik Annie en familie heel veel kracht en sterkte toewensen.

We zullen Geert altijd missen

• 18 Augustus 2011 - 07:30

Jac De Bruijn:

Allen veel sterkte toegewenst.

Corry en Jac.

• 18 Augustus 2011 - 08:21

Henk En Karin Jansen:

allereerst Annie en familie en Louis gecondoleerd met het verlies van Geert.
    wat een verdriet! allen heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijden.
    Louis ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen , je kunt maar 1 keer afscheid nemen van iemands leven, hopelijk kun je in de toekomst je tocht nog een keer afmaken.

STERKTE, groetjes Henk en Karin

• 18 Augustus 2011 - 08:48

Ingrid Broeren:

Hoi Louis

gecondoleerd en natuurlijk ook Annie en familie. heel veel sterkte toegewenst. en je hebt de juiste beslissing genomen om terug te keren. Zoals je zelf zegt: de reis is de bestemming.

• 18 Augustus 2011 - 08:50

Ine:

Hoi Louis,

Heel veel sterkte met het verlies van je vriend, ook voor de rest van familie en vrienden.
    De juiste beslissing om terug te gaan naar huis, want idd je kunt maar 1 keer afscheid nemen van iemand!

Heel veel sterkte en groetjes Ine

• 18 Augustus 2011 - 09:08

Henny En Mia:

Hallo Louis
    Verschrikkelijk nieuws, wij wensen jou, Annie en de familie heel veel sterkte in de komende tijd.

• 18 Augustus 2011 - 09:19

Eugene Jansen:

Hoi Louis,

Dat is schrikken. Ook jouw beste maat Geert is er niet meer. Dat jou dat moet overkomen en juist op dit moment. De dood houdt helaas met niemand rekening, ook niet met de achterblijvers. Ik snap heel goed dat je nu met je reis bent gestopt. Ik vind het wel spijtig voor je. Je was er bijna. Ik wens jou en ook Annie heel veel sterkte toe om dit verlies te verwerken.

Groet,

Eugene

• 18 Augustus 2011 - 09:28

Jos En Imelda :

Wat moeten we zeggen? Gecondoleerd met het verlies van je vriend Geert. Wij wensen jou heel veel kracht en sterkte.

• 18 Augustus 2011 - 09:49

Monique Vd Broek:

Louis., wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte en ook voor Annie en de familie.
    Je hebt de juiste keuze gemaakt om terug naar huis te komen.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Groetjes,

Kees en Monique van den Broek

• 18 Augustus 2011 - 10:22

Kees En Marga:

Goh Louis en ook Annie, wat ontzettend.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte.

• 18 Augustus 2011 - 10:28

Ria En Ria:

Wat een rampzalige toestand Louis,
    Wij hoopte dat Geert het wel zou overleven.
    Roosendaal raakt een markant persoon kwijt.

En Annie haar man en jij je beste maatje en vriend.

Veel sterkte toegewenst.
    Ria en Ria

• 18 Augustus 2011 - 10:32

Jos En Margo Bogers:

Hallo Louis, wat verdrietig dat het zo heeft moeten gaan. We wensen de familie van Geert en jou veel sterkte in deze dagen. Wat kan het leven toch ineens andere wendingen krijgen, soms heel mooi, soms heel verdrietig. Alle goeds, Jos en Margo.

• 18 Augustus 2011 - 10:39

Gerrie Vd Meerendonk:

Hoi Louis,

Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jou maar ook Annie en haar familie alle sterkte de komende tijd.

• 18 Augustus 2011 - 10:40

Peter En Ria:

Louis,
    Ik hoor net het slechte bericht op het werk,hoe is het toch mogelijk.
    Het is in mijn ogen de juiste beslissing om terug te komen, Annie heeft jou nou nodig.

Via deze weg willen wij natuurlijk Annie,de familie,en jouw condoleren met dit verlies van Geert.
    Allemaal heel veel sterkte toegewenst.

Louis je weet het hé,als het nodig is bellen !!

Peter en Pia

• 18 Augustus 2011 - 10:43

Jurgen Jongenelen:

Louis,

Ik wens jou en je naasten en de familie van Geert heel veel sterkte toe met dit enorme verlies van je beste maat.

Het was een enorme eer voor mij om de afgelopen 2 jaar met hem samen te mogen lopen met de schooiwagen. Naast de 'grote' kleine man....
    Eigenlijk op de plek die jij jaren lang samen met hem hebt gedeeld.

We zullen hem allemaal enorm gaan missen.

• 18 Augustus 2011 - 11:27

Henk Snoeijers:

Louis,

Wat vreselijk om te horen dat Geert is overleden. Je hebt de juiste keuze gemaakt om terug te keren want Annie zal jouw steun de komende tijd goed kunnen gebruiken.

Veel sterkte de komende tijd uiteraard ook voor Annie en de verdere familie en bekenden.

grt
    henk

• 18 Augustus 2011 - 11:54

Ad En Jeanne:

louis we wensen annie en haar familie en jou heel veel sterkte enjij louis mag trots zijn op jezelf dat je terug bent gekomen om annie te steunen want zulke vrienden zijn zeldzaam en jij hebt voor ons gevoel je pelgrimstocht uitgelopen we zijn er trots op groetjes ad en jeanne

• 18 Augustus 2011 - 12:07

Ton En Wil:

Louis
    Wij wensen Annie en familie,vrienden en jou sterkte toe.
    Jij bent hier nu harder nodig dan in spanje.
    Afmaken van je klus kun altijd nog.
    ton en wil

• 18 Augustus 2011 - 13:20

Marrianne En Dick:

Hoi Ome louis,
    Ik hoor net van ons pa het vreselijke bericht.
    gecondoleerd met het verlies van je vriend en ik wens annie en haar familie en jouw heel veel sterkte toe de komende tijd.......je hebt de goede beslissing genomen want het is net wat ons ma al zei zulke vrienden zijn zeldzaam.
    wij zijn apetrots op je(en ik weet zeker tante lieske ook) en het is net wat je al zegt,niet het einddoel maar de reis is de bestemming

groetjes
    Dick en Marrianne en de kids

• 18 Augustus 2011 - 14:03

Bianca:

Lieve Louis,
    Wat is dit verschrikkelijk! voor Jou en Annie voor jullie allemaal ,namens ons heel veel sterkte met het grote verlies van jullie Geert!
    Louis dikke knuffel,xxx
    Warme Groet,Bianca

• 18 Augustus 2011 - 14:12

Corrie En Ton:

Louis,

Hier zijn geen woorden voor. Veel kracht en sterkte voor Annie ,de familie, en je zelf.

• 18 Augustus 2011 - 14:24

Richard En Gerda.:

Hoi Louis,
    we hebben het er al eens over gehad in voorbereiding van een reis van jou en Lies naar Azië ... het zijn de mensen tijdens de reis die de reis "maken" , de mensen die je ontmoet; de mensen met wie je het doet; en de mensen die in gedachten mee reizen, zij maken inderdaad niet het doel van de reis maar de reis zelf tot de bestemming ... en dan schieten woorden tekort als dit deze zelfde mensen moet overkomen, we leven met jou en je naasten mee...
    Sterkte...
    Richard en Gerda.

• 18 Augustus 2011 - 14:41

Mariëlle Zagers.:

Louis,

Hoeveel kan een mens hebben????? Heel veel denk ik, want wat jij allemaal te verduren krijgt!!!!
    Je moet het straks toch allemaalmaar weer een plaatsje geven.
    Denk wel dat je de juiste beslissing hebt genomen, want daar is jullie vriendschap te hecht voor.

We vinden het allemaal ongelooflijk wat er met Geertje gebeurd is.

Heel veel sterkte, maar vooral ook voor Annie,z'n Moeder en verdere familie van Geertje.

René en Mariëlle.

• 18 Augustus 2011 - 15:37

Frans En Leny Raats:

Hoi Louis; Ja wat te zeggen op dit moment, woorden schieten te kort.
    Dus we houden het maar kort. Sterkte voor jou, Annie, de familie en zijn vele vele vrienden.
    Jammer van je prachtige prestatie maar ook wij denken dat het voor jou de juiste beslissing was om terug te komen naar Roosendaal. Jullie vriendschap was heel hecht.

• 18 Augustus 2011 - 15:40

Ingrid En Peter:

Allereerst willen we Annie en familie alsook jou condoleren met dit verlies.
    Onze Geert is niet meer.
    We wensen jullie alle kracht en sterkte in de komende periode.

• 18 Augustus 2011 - 15:51

Piet Alders :

hier st ik paf van wat een verlies louis ik wens jou en Anni veel sterkte toe en vlug tot ziens,

dit is voor jou de beste besliszsing.

piet

• 18 Augustus 2011 - 16:27

Dennis En Lian :

Hoi louis,

we willen langs deze weg annie cor en jou heel veel sterkte wensen ook voor de rest van de family.
    je hebt de juiste beslissing genomen hoor om terug naar huis te komen.
    neem toch mijn petje af dat je het zo goed hebt gedaan.

groetjes dennis en lian

• 18 Augustus 2011 - 17:11

Joke En Jos:

Beste Louis en Annie
    Wat voorbestemd is komt altijd, maar heel dikwijls op een moment dat je er niet op
    rekent wij mensen kunnen meestal niet bevatten over het hoe en waarom dat is
    alleen God gegeven
    Dit is zo'n moment een moment om bij stil te staan maar ook om samen troost en steun te
    zoeken bij elkaar
    Ik wens jullie heel veel sterkte maar ook wij zijn helemaal kapot van. laten we samen dit
    verlies van Geertje verwerken en elkaar tot steun zijn
    Jos

• 18 Augustus 2011 - 17:31

Ella Hellemons:

Onvoorstelbaar!!!! Hier zijn inderdaad geen woorden voor!!!!
    Annie en Fam. en natuurlijk ook Louis.
    Heel veel sterkte . Voor nu en de komende tijd.
    Groetjes Ella Hellemons

• 18 Augustus 2011 - 17:54

Cees Dielemans:

Dag Louis en Annie allereerst Annie en familie gecondoleerd en Louis gecondoleerd met het verlies van je vriend Geert.
    Ook wil ik Annie en familie heel veel kracht en sterkte toewensen.
    Allen veel sterkte toegewenst.

• 18 Augustus 2011 - 18:51

Kees En Marlies :

Hallo Louis
    Geregeld lazen we je reisverslagen met bewondering en ontroering.
    Wat triest dat je reis zo moet eindigen.
    We wensen je veel sterkte met het verlies van je vriend Geert.
    Ook wensen we vooral Annie heel veel sterkte en verdere familie
    Groetjes kees en marlies Hopstaken

• 18 Augustus 2011 - 18:58

Henk En Tamara:

Helaas,het mocht niet zo zijn.....
    Dat je je reis niet kon af maken...
    Dat Geert niet langer hier kon blijven....
    We wensen je veel sterkte toe met het verlies van je grote vriend
    en we wensen de familie van Geert ook veel sterkte de komende tijd.

• 18 Augustus 2011 - 19:04

Joop En Heidi Jansen:

Louis
    Gecondoleerd met het verlies van je vriend. Erg goed dat je besloten hebt om in deze tijd bij je "omgeving" , je familie en vrienden te zijn. Er komt gegarandeerd nog een tijd om je Camino af te maken. Bedankt tot nu toe voor al je leuke en interessante verhalen. Veel sterkte en wij hopen nog van je te lezen.
    Groet van Joop uit Zeeland.

• 18 Augustus 2011 - 19:21

Jacqueline:

Lieve Lieve Louis

Wat een naar nieuws heb je weer
    Ik wens je heel veel sterkte toe met het verlies van je vriend Geert

En hopelijk kan je het allemaal een plaatsje geven, je hebt het goed gedaan om terug te komen naar Nederland...

heel veel liefs vanuit Epe en tot snel
    xxx Jacqueline

• 18 Augustus 2011 - 19:38

Ellis Schrauwen:

Lieve Louis en Annie,

Ik kan het nog steeds niet geloven dat Geert er niet meer is. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen. En Louis.... je reis ga je nog wel een keer afmaken. Bedankt voor je leuke verhalen.

Groetjes, Ellis

• 18 Augustus 2011 - 20:03

Jeanne En Gé:

Louis en Annie,
    Hier zijn géén woorden voor! Ongelooflijk wat een verlies.
    Wat zullen we Geert gaan missen.
    Wij wensen jullie héél veel sterkte!
    En Louis, jij hebt de juiste beslissing genomen om terug te komen.

Jeanne en Gé

• 19 Augustus 2011 - 06:39

Carlo:

Lieve louis en annie

Eerst gecondoleerd met geert
    Ik hoop voor je dat dit verlies je de kracht geeft om he reis
    Als nog af temaken hoe zwaar het ook zal zijn nu dat je niet alleen lieske maar ook geert bij je moet dragen , maar zo als ik geert kende zou hij zeggen ga door vriend je heb je doel bijna bereikt.
    Verder zijn er geen woorden voor wat een mens in zijn leven moet verdragen .
    In ieder geval veel sterkte en hoop je weer snel tezien

Groetjes en een knuffel
    Carlo juul justin pammy

• 19 Augustus 2011 - 07:40

Erna Rops:

Louis en natuurlijk ook Annie

Wat een verschrikkelijk bericht, je kunt er niet over uit dat we nu ook Geert niet meer zullen zien.
    Ontzettend veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Erna en Wichard

• 19 Augustus 2011 - 11:07

Nic En Annelies :

Louis,

Ook wij waren regelmatig bezoekers van jouw reisverslagen en schrokken verschrikkelijk van het afschuwelijk bericht dat Geert was overleden.Wij wensen Annie en fam. en jouw louis heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.

groetjes nic en annelies v.d.bogaard.

• 20 Augustus 2011 - 10:01

Leon En Remy:

louis, we wensen annie en haar familie en jou heel veel sterkte. en jij louis mag trots zijn op jezelf dat je terug bent gekomen om annie te steunen. je kent het nummer van marco borsato-afscheid nemen bestaat niet want... ze zijn altijd in gedachten bij je.

groetjes leon en remy

• 20 Augustus 2011 - 10:32

Joke&Wesley Mulders:

Hoi Louis,

Wij weten nu niet zo goed wat te zeggen, we vinden het jammer dat je je reis hebt moeten afbreken, maar met zo'n verlies is dat niet meer dan normaal. Gecondoleerd met Geert, wij wensen je veel sterkte deze tijd.

Joke en Wesley Mulders.

• 21 Augustus 2011 - 12:11

Henk En Ingrid :

Heel erg veel sterkte.

• 22 Augustus 2011 - 11:37

Marissa Van Oers:

Beste Louis,

Allereerst wil ik je veel sterkte wensen met het velies van je vriend Geert!
    Wat erg dat deze reis zo is moeten eindigen.

Ik heb de afgelopen dagen je reisverslagen terug zitten lezen (ik had nu alle tijd)
    Verder heeft Bianca me goed op de hoogte gehouden.

Wat een bijzondere Reis moet dit geweest zijn en wat kun je goed schrijven!

Ergens in November ga ik weer aan het werk, dan kletsen we weer bij!

Vriendelijke groeten Marissa

• 22 Augustus 2011 - 22:48

Marjolijn:

Louis, ik hoorde op vakantie van Lian en Dennis dat het niet goed ging met Geert en dat hij het uiteindelijk niet heeft mogen redden. Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jou en de familie van Geert heel veel kracht toe en veel steun van elkaar. Wat triest dat jouw reis zo heeft moeten eindigen, en hoe logisch dat je op dat moment naar Roosendaal terug komt waar jouw aanwezigheid zoveel zal betekenen. Ook dat is een reisdoel op zich, en helemaal in de geest van de tocht die je aan het maken was.
    Ook al ga je misschien nooit meer terug, je hebt het geweldig gedaan en je had geen betere keus kunnen maken. Ik hoop dat je reis je toch iets heeft gegeven waar je nu in deze verdrietige tijd mee verder kunt.
    Marjolijn Hellemons

• 19 September 2011 - 14:17

Monique De Belgique:

Avec Marc, Agnès, Roger, nous avons appris la mort de ton ami et le retour en Hollande.
    Il denk aan You. Amitié Monique