We pakken de draad weer op - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu We pakken de draad weer op - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Louis - WaarBenJij.nu

We pakken de draad weer op

Door: Louis

Blijf op de hoogte en volg Louis

10 December 2011 | Nederland, Roosendaal

Hoi allemaal,
Gisteren 10 dec. jl weer de eerste stap gezet om mijn reis naar Santiago de Compostelle te gaan vervolgen. Een aantal van jullie was ondertussen al op de hoogte dat ik toch weer wilde gaan wandelen. Maar een mailtje van de sitebeheerder of ik deze nog site nog in stand wilde houden was aanleiding om eea wereldkundig te maken om verder verslag te kunnen blijven doen. Het duurt echter nog wel even eer ik deze schone stad weer een tijdje ga verlaten. Ik moet toch weer wat trainingskilometers op gaan bouwen en ik heb de laatste maanden ook weer wat teveel vet op de botten gekregen zodat er ook een paar kilo af moet. Ik begin a.s woensdag weer serieus met de trainings voorbereidingen van een km of 8 en v/a januari wil ik langzaam op gaan bouwen naar 25 km. Ook moet ik mijn uitrusting zoals rugzak etc weer eens goed onderhanden nemen. En ook tussen de oortjes moet het weer sterk genoeg zijn om de uitdaging aan te gaan. In principe wil ik begin april 2012 met de trein naar Leon in Spanje waar ik gestopt ben en vandaar de draad weer oppakken.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van het trainingtraject en bedank iedereen die meteen al op het begin van deze melding heeft gereageerd. Klasse en dat geeft direct weer power.

Tot de volgende,
Louis

• 10 December 2011 - 16:42

Cees. Notenboom:

Beste Louis,
    Heel veel moed en succes gewenst.

• 10 December 2011 - 17:13

Mariëlle Zagers :

Hoi Louis,

Wat ben jij een kanjer, René en ik wensen jou heel veel sterkte en succes,
    om het laatste gedeelte tot een goed einde te brengen.
    We zullen aan je denken.
    Groetjes ,
    René en Mariëlle.

• 10 December 2011 - 17:44

Nico Gabel:

Mooi man!!!

• 10 December 2011 - 20:08

Henny En Mia:

Hallo Louis
    Heel veel succes met het vervolg van je reis en wij blijven je natuurlijk volgen.

• 10 December 2011 - 22:56

Joop & Heidi Jansen:

Hallo Louis.
    Wij gaan je weer volgen.
    Veel succes.

• 11 December 2011 - 09:35

Jos En Margo Bogers:

Dag Louis, fijn dat je weer aan de wandel gaat, en dat we je weer kunnen volgen. Goeie reis! Groetjes Jos en Margo.

• 11 December 2011 - 10:56

Hugo:

ik zal je weer gaan volgen en sucses louke

• 11 December 2011 - 13:49

Hallo Louis,:

Wat ontzettend knap dat je je tocht toch nog gaat afmaken.
    Ik had t al wel gehoord, maar je moet t ook nog wel even doen. lichamelijk zal t wel lukken daar ben ik niet zo bang voor, maar mentaal is toch een ander verhaal. Je zult best je moeilijke momenten weer tegenkomen, maar dat geeft niet.
    We wensen je heel veel sterkte en succes.

Lieve groetjes, Chiel en Josefien

• 11 December 2011 - 17:10

Marc Adriaansen :

beste vriend van " juist " over de grens.
    Dus ik veronderstel dat ik één der volgende weken weer zal tegenkomen tussen essen en kalmthout
    om te trainen.
    Mijn hoedje af voor uw volharding. Groetjes Marc

• 12 December 2011 - 06:58

Richard En Gerda:

Louis,
    wat een nieuws zeg!! we kijken weer uit naar je vermakelijke reisverslagen. Succes!! Groetjes Richard en Gerda.

• 12 December 2011 - 07:43

Karin Noorman:

Alvast heel veel succes met trainen. Ik kijk weer uit naar je verhalen en mooie foto's. Goed dat je de tocht gaat afmaken.

• 12 December 2011 - 22:27

Frans En Leny Raats:

Ondanks dat we er al vanaf wisten vinden wij het super dat jij je geweldige reis weer gaat vervolgen.
    We wensen je sterkte met de voor bereidingen en we zien elkaar nog wel voor je vertrekt.
    Ook zullen we weer genieten van je reisverslag straks, ook al zal deze reis met een extra randje zijn.
    Je bent een kanjer om er toch weer tegen aan te gaan SUPER hoor.
    Groetjes Frans en Leny Raats

• 13 December 2011 - 18:25

Peter En Ria:

Hoi maat,

Geweldig dat je de draad weer oppakt, ik hoop dat we dan hetgeen we afgesproken hebben (bezoek spanje) kunnen waarmaken.
    Wacht je nog met afvallen tot na de feestdagen?
    We hebben namelijk 8 januari 2012 nog wat in peto (je hoort het nog wel)
    Alvast veel sterkte met de voorbereiding.

• 13 December 2011 - 18:55

Ingrid:

ben blij te horen dat je de draad weer op gaat pakken. ik was helemaal verslaafd aan het lezen van de verslagen. Natuurlijk kon het niet anders en moest je stoppen. respect daarvoor..maar gelukkig ga je weer verder. alvast veel succes met trainen. groetjes

• 15 December 2011 - 09:47

Diana Van Broekhoven:

Hey Louis,

Goed dat je de draad weer oppakt en ik kijk weer uit naar je mooie foto's en reisverhalen.

• 17 December 2011 - 17:00

Marianne Van Amelsvo:

Hoi Louis.Zag je verhaaltje in Essenties.Ben wel geschrokken van het overlijden van Lieske. Ik wist er niets van. Wat een moed heb jij om toch die reis te maken. Ik zal op mijn gemak alles eens lezen. Heel veel succes met de rest van die reis en jou kennende zal dat ook wel lukken. Heel veel groetjes van Marianne en Wim van Amelsvoort

• 19 December 2011 - 11:13

Harrie Beurskens:

Beste Louis,

Vanuit Swalmen even een berichtje, van een oud collega uit het Limburgse.
    Ik las in Essenties van je tocht naar Santiago en de tegenslagen die je de afgelopen jaren hebt meegemaakt.
    Dapper om het zo op te pakken.
    Veel succes met de voorbreidingen en straks een goede laatste etappe.
    Ik heb mij aangemeld voor je mailtjes.
    Groeten,
    Harrie